(Andergast) Ein baurig aussehender Krieger...

(Andergast) Ein baurig aussehender Krieger...

Beitragvon racallan » Mi 18 Jul, 2007 14:16

Am Wegesrand steht ein etwas verwirrt aussender Knappe am Wegesrand,
als du den Weg passierst beginnt er in einen stark andergastischen Akzent zu sprechen:
"Servus da Herr, i woid earna wos frong, wissan si velleicht wo ma de stoanana Messa loskriagt de ma ?beroi find? i fands voi griabig wenns ma do a wengale heifa kanntn, ?brigens i bin da seffel alrikshuaba"
racallan
Ordenskrieger
Ordenskrieger

Heldenname: Praiodan Greifax Alrikshuber
Mitglied bei: Bannstrahl' PRAios

Beitragvon hellbard » Mi 18 Jul, 2007 14:22

Wat f?r Messer?Stoan?Du meinst bestimmt steinern,oder?
hellbard
Oberleutnant
Oberleutnant

Heldenname: Fiadelfia "Wildschweinschreck"

Beitragvon Wanderer » Mi 18 Jul, 2007 14:45

*ein Wanderer mit weit ins Gesicht gezogenem Kaputzenumgang tritt auf die Stra?e*

"Ja, steinerne Messer, meint er. ... und wo man sie verkaufen kann, fragt er. ... und sein Name sei Steffel, sagt er."

*schaut fragend*

"... was mich allerdings auch einmal interessieren w?rde. Ich werf die Dinger immer fort. Finde sie zu unbrauchbar. Schneiden kann man damit weder Brot, noch Holz, Orkenhaut...."
Wanderer
Herold
Herold

Beitragvon hellbard » Mi 18 Jul, 2007 14:55

*lacht lauthals*
Weggeworfen?Einen halben Dukaten das St?ck?Also wenn ich Hunderte Steinmesser weggeworfen h?tte w?rd ich mir mal h?bsch selbst in den Arsch bei?en!
Zuletzt geändert von hellbard am Mi 18 Jul, 2007 15:15, insgesamt 1-mal geändert.
hellbard
Oberleutnant
Oberleutnant

Wos m?gst

Beitragvon racallan » Mi 18 Jul, 2007 15:02

Ned da Steffel i bin da Seffel. Ihr reds so gschwoin i verst?h eich ja gar ned,,hoffentlich sats koane Nostrioten, des fand i n?mlich gar ned griabig do foid da Watschnbam um des versprech i aich. Au?erdem de Reisn san recht alloa wissts ihr velleicht ob hier wos gscheids irgendwo zum dimpfen gibt?
I schmei? doch koane guaden Messa weg, i bin doch ned no bl?da. Aiso ko ma de ned verkaffa? Des ist ja foi bl?d. I brauch n?mlich a Gaid f?r a Garether Platte, und de is ois andre als billig, des konst singa!
racallan
Ordenskrieger
Ordenskrieger

Beitragvon hellbard » Mi 18 Jul, 2007 15:07

H??Also ich nehm an das du steinerne Messer verkaufen willst???
Da mu?t du schon nach Gashok gehen,oder zu den Sklavenh?ndlern tief im S?den.Port Corrad wurde mir einst genannt.
hellbard
Oberleutnant
Oberleutnant

Ach so

Beitragvon racallan » Mi 18 Jul, 2007 15:37

Obwois du ganze gschoin redst und i di mit dein komischen Akzent kam verst?h bedank i mi recht freindlich bei dia. Gashok, ja do glab i weard i moi hischaun. Wo gibtsn an guadn Knatt zum kaffa und wo kon i moi so richtig dimpfen?
racallan
Ordenskrieger
Ordenskrieger

Beitragvon hellbard » Mi 18 Jul, 2007 15:47

Feindlich?Gashok?Und ob das feindlich ist!Da rennen verdammt viele Orks rum.Die werden dich h?bsch platthauen!Knatt?Kaffa??Dimpfen???
Keine Ahnung wovon du redest!
hellbard
Oberleutnant
Oberleutnant

Verstand

Beitragvon racallan » Mi 18 Jul, 2007 15:56

Du host mi foisch verstandn Freind, i hob gsogt i dank da recht freindlich ned feindlich, i bin so ziemlich neamd Feindlich gegen?ber au?er vielleich a paar Orks oder no schlimmer Nostrianer, de stauch i so zam do foid da Watschbam um des konnst glam. Wo kriag i den hier a hoibe Knatt her? Mit dem Gmisch- Zeigl hier ?beroi des ko ma ja ned saufa des dringt ja koa oide Sau! Aiso i hoff das der Waffen - Dandler in Gashok de Messer nimmt, velleicht griag i gnua Geid f?r a Plattn, des war a griabige Gschicht... Wo ko ma den hier omananda so richtig guad fuartgeh?
racallan
Ordenskrieger
Ordenskrieger

Beitragvon hellbard » Mi 18 Jul, 2007 16:05

Ah,"freundlich".Ich verstehe.Aber was ein "Knatt" ist wei? ich immer noch nicht.Ist das was zum saufen?Und "fuartgeh"?Also,ich bin sicher,da? es auch Br?cken ?ber den n?chsten Flu? gibt.
hellbard
Oberleutnant
Oberleutnant

A Knatt

Beitragvon racallan » Mi 18 Jul, 2007 16:18

[Sinnessch?rfe Probe + 2]

Du bemerkst das der gute Mann trotz seiner absonderlichen Sprache n?chtern zu sein scheint, allerdings verr?t sein leerer Blick das er wohl nicht zur hellsten Gattung Andergaster zu geh?ren scheint

[Heraldik Probe + 1]

Unschwer zu erkennen an der gr?nen Eiche auf seinen Wappenrock scheint er aus Andergast zu kommen

A Knatt is a gscheids Saufzeigl aus Gmias braut. Spinat is zum Beispui vui Super. Mei Leid vom Land kennan soiche Spezerein meistns neda, gell?
I moan wo komman als junger Held moi so richtig oan drauf macha und si moi so richtig oan volllaffa lossn dass nimma anders geht?

Vielleicht mach ma dann so richtig no oan drauf und haun a bar Deppensch?del ei, i moan de Nostrioten hams doch echt ned anders verdient oder ? Moanst a geh!
racallan
Ordenskrieger
Ordenskrieger

Beitragvon hellbard » Mi 18 Jul, 2007 16:38

Knatt ist ein Mais-Schnaps?Und Spinat find ich auch voll Suppe!Wo man einen draufmachen kann?Na,in Schwarz-Tobrien!In dessen Norden gibts D?monen.Das ist jedesmal ein Fest,wenn man sie erjagt hat!Da kann man dennen aber sowas von draufmachen....
hellbard
Oberleutnant
Oberleutnant

Verst?ndnis

Beitragvon racallan » Mi 18 Jul, 2007 16:48

Koa Mais Schnaps , sunst h?tt i da des scho gsogt. I moan Gmias *Ring nach Worten scheint sehr konzentriert zu sein* Gmmm?sse sogts ihr dazua und es is koa Schnaps sondern a Bier. Knatt is voi Super des konst singa. Schwarztobrien is ned so mei voi, so a Oa - Taler- Parte war genau des richtige, wo ma f?r oan Taler saufa kon wo ma mog und dann vielleicht anno a Bauern- Dritschn obschleppa ko.

Mit de D?monen ko ma oan drauf macha? I glab ned das des so de griabige Rundn is... Und wo griag i jetzat a bissel Geid hea f?r mei Garether Plattn?
A Brotzeit Plattn war a no so a Gschicht aber ah ned ganz so billig
racallan
Ordenskrieger
Ordenskrieger

Beitragvon hellbard » Mi 18 Jul, 2007 17:10

Langsam d?mmerts mir!Du willst an einen Ort,an dem es Gem?se-Bier( :?: ) f?r umsonst gibt.Und und dort willst du dich dann besaufen,bis alle M?dels sch?n sind.Tja nun,was soll ich sagen?So einen Ort kenn ich nicht.Ich bin J?ger mu?t du wissen.Was mir liegt ist das...?hem.......*schulterzuckend*jagen.F?r fr?hliche Saufgelage solltest du besser einen Kurzbeinigen befragen.
hellbard
Oberleutnant
Oberleutnant

Super

Beitragvon racallan » Mi 18 Jul, 2007 17:49

Stimmt, jetzt host mi! Schod, das du de ned auskennst, a Jaga kon ja ah ned ois wissen, i hoff das boid a Zweargal vorbeigeht, der ma song kon wo i do hige mech. De Weiba soin am besten scho sche sei bevor i voi bin wia a Loch aber des griag i scho irgendwie.
racallan
Ordenskrieger
Ordenskrieger

Nächste

Zurück zu Antamar®-Archiv